Пошуковий запит: (<.>A=Пєтухова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Зайцева М. О. Юридичний та політичний дискурси з точки зору персуазивності [Електронний ресурс] / М. О. Зайцева, І.О. Пєтухова // Лінгвістичні дослідження. - 2013. - Вип. 35. - С. 149-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_lingv_2013_35_27
|
2. |
Пєтухова І. О. Погляди дореволюційних дослідників на психолого-педагогічну діагностику розумових здібностей [Електронний ресурс] / І. О. Пєтухова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(4). - С. 297-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(4)__42
|
3. |
Пєтухова І. Тести 20–30-х рр. ХХ ст. у структурі української освітньої практики [Електронний ресурс] / І. Пєтухова // Історико-педагогічний альманах. - 2011. - Вип. 1. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2011_1_16
|
4. |
Пєтухова І. О. Дитина як об’єкт психолого-педагогічних досліджень (історико-педагогічний аналіз) [Електронний ресурс] / І. О. Пєтухова. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_4_12
|
5. |
Пєтухова І. О. Проблема періодизації тестування в освіті України (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.) [Електронний ресурс] / І. О. Пєтухова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 5. - С. 256-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_5_47
|
6. |
Пєтухова І. О. Впровадження психолого-педагогічного тестування в освітній простір України [Електронний ресурс] / І. О. Пєтухова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 2. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_2_7
|
7. |
Пєтухова І. Застосування методів психолого-педагогічної діагностики в установах соціального виховання [Електронний ресурс] / І. Пєтухова // Історико-педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 2. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2013_2_15 Розглянуто діяльність закладів соціального виховання. Проаналізовано використання методів психолого-педагогічної діагностики у практичній роботі установ соціального виховання у 1920 - 1930 рр. Простежено практику впровадження тестування у дослідно-педологічних станціях. Розглянуто складові комплексного педологічного дослідження індивідуальності вихованців дитячого містечка "Ленінське". Визначено спектр тестових методик, на основі яких здійснювалася діагностика емоційної, інтелектуальної сфер, динаміки працездатності.Рассмотрена деятельность учреждений социального воспитания. Проанализировано использование методов психолого-педагогической диагностики в практической работе учреждений социального воспитания в 1920 - 1930 гг. Прослежено практику внедрения тестирования в опытно- педологических станциях. Рассмотрены составляющие комплексного педологического исследования индивидуальности воспитанников детского городка "Ленинское". Определен спектр тестовых методик, на основе которых осуществлялась диагностика эмоциональной, интеллектуальной сфер, динамики работоспособности.We consider the activities of institutions of social education. Analyzed using the methods of psycho-educational assessment in the practical work of Social Education in 20-30 years of the twentieth century. Traced the practice of implementing testing in pilot-pedagogical stations.
|
8. |
Сосновська М. С. Технології розвитку емоційної експресії як складника емоційного інтелекту [Електронний ресурс] / М. С. Сосновська, І. О. Пєтухова // Габітус. - 2021. - Вип. 22. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_22_19
|
9. |
Пєтухова І. О. Тестування навчальних досягнень здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / І. О. Пєтухова // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 30(2). - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_30(2)__34
|
10. |
Пєтухова І. О. Діагностики і корекція навчальних труднощів: нейропсихологічний підхід [Електронний ресурс] / І. О. Пєтухова // Проблеми сучасної психології. - 2021. - № 3. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2021_3_8
|
11. |
Заушнікова М. Ю. Динаміка рівня тривожності здобувачів вищої освіти у прикордонному регіоні в умовах війни [Електронний ресурс] / М. Ю. Заушнікова, Ю. Л. Тонкопей, І. О. Пєтухова // Габітус. - 2023. - Вип. 45. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2023_45_11
|
12. |
Калениченко Р. А. Психокорекція психосоматичних проявів у здобувачів вищої освіти засобами музикотерапії [Електронний ресурс] / Р. А. Калениченко, Л. М. Клевець, І. О. Пєтухова // Вісник Національного університету оборони України. - 2022. - Вип. 1. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2022_1_5
|
13. |
Пєтухова І. О. Способи зниження рівня тривоги населення в умовах війни [Електронний ресурс] / І. О. Пєтухова, М. Ю. Заушнікова, Л. М. Клевець // Вісник Національного університету оборони України. - 2022. - Вип. 4. - С. 123-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2022_4_16
|
14. |
Пєтухова І. О. Психологічне благополуччя особистості в умовах війни [Електронний ресурс] / І. О. Пєтухова, М. Ю. Заушнікова, І. В. Каськов // Вісник Національного університету оборони України. - 2023. - Вип. 3. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2023_3_17
|